סומירה התחבטה ברצינות בשאלה כיצד נעשה אדם כאחת הדמויות בספרים של קרואק, פראי קר מזג ובטוח בעצמו.
"היא הייתה עומדת , ידיה תחובות בכיסים ,שערה פרוע במכוון , ומביטה בשמיים במבט ריקני מבעד למשקפיים בעלי מסגרת פלסטיק עבה שחורה נוסח דיזי גילספי , שהרכיבה לומרות שלא היה כל פגם בראייה שלה.
כמעט תמיד לבשה מעיל טוויד גדול ממידתה שקנתה בחנות יד שניה , ונעלה מגפי עבודה כבדים .
אילו יכלה לגדל זקן ,אני בטוח שהייתה עושה זאת".
סומירה שלנו מחליטה להנות משני העולמות ,לפחות כך נראה לי. יתרה מזה אני מרגישה שחומת ההפרדה שלה בענייני המינים הוא לא צבוע בשחור ולבן .. הוא אי שם באפור .
המפגש בין "הגברי" ל"נשי" הוא חזק בעניי . כשמוטיבים מהמלתחה הגברית יוצאים לדייט עם הגרדרובה הנשית
הידועה לשימצה , זה יוצר מתח ועניין שקשה לעקב -כמו סומירה .
אני מדמיינת אותה מרחפת ברחובות כשהרושם הראשוני שלה הוא קשיחות וניקור,
אך כמו בחיים לעיתים מגיעה רוח פרצים שחושפת את השכבות התחתונות ,,הרכות והנשיות
ששום אישה עלי אדמות לא תוכל להתכחש לה.
***
"היא הייתה עומדת , ידיה תחובות בכיסים ,שערה פרוע במכוון , ומביטה בשמיים במבט ריקני מבעד למשקפיים בעלי מסגרת פלסטיק עבה שחורה נוסח דיזי גילספי , שהרכיבה לומרות שלא היה כל פגם בראייה שלה.
כמעט תמיד לבשה מעיל טוויד גדול ממידתה שקנתה בחנות יד שניה , ונעלה מגפי עבודה כבדים .
אילו יכלה לגדל זקן ,אני בטוח שהייתה עושה זאת".
סומירה שלנו מחליטה להנות משני העולמות ,לפחות כך נראה לי. יתרה מזה אני מרגישה שחומת ההפרדה שלה בענייני המינים הוא לא צבוע בשחור ולבן .. הוא אי שם באפור .
המפגש בין "הגברי" ל"נשי" הוא חזק בעניי . כשמוטיבים מהמלתחה הגברית יוצאים לדייט עם הגרדרובה הנשית
הידועה לשימצה , זה יוצר מתח ועניין שקשה לעקב -כמו סומירה .
אני מדמיינת אותה מרחפת ברחובות כשהרושם הראשוני שלה הוא קשיחות וניקור,
אך כמו בחיים לעיתים מגיעה רוח פרצים שחושפת את השכבות התחתונות ,,הרכות והנשיות
ששום אישה עלי אדמות לא תוכל להתכחש לה.
***
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה