יום רביעי, 28 באפריל 2010

ביקורת אמצע

מערכת מס' 1 *ווסט- אזור הכתפיים וה-beck עשויים מבד קשה יחסית שמתאים לג'קטים מחוייטים . חלק בסיס זה למעשה מהווה את השלד של הווסט ומתחזק את הצללית הקשיחה שניסיתי ליצור . בחלקו הקידמי של הווסט שני שכבות צוורונים בגדלים שונים וכן מבדים שונים . הבדים רכים עם תנועה ונפילה . המראה הכללי מזכיר לי צורת של עלה .
*שימלה חיצונית ( עשויה 2 שכבות שיפון ) קריצה לכותונת הלילה של סומירה בסיפור.

מערכת מס' 2 *במערכת לבוש זו רציתי לשלב פריט שלקוח מהעולם הגברי ,שזה העליונית ללא השרוולים עשוי מבד סריג שחור עבה , סוודר, הוספתי כותפות והגדלתי את הכיסים כרמז לאלמט של מעיל גדול כפי שמצטייר בעיני.מתחתיו אוברול שהסגירה שלו ע"י כפתורי טיקטק לאורך הגב . -הבד הוא משי אטום שחושף את קימורי הגוף הנשי . לומרות שהוא רחב בגיזרתו . הוא נצמד לגוף בעת תנועה ובכך משחק משחק של קרוב רחוק.

מערכת מס' 3

*מעיל- צד אחד של המעיל "חסר" . המעיל מאופיין בכך שהוא מכסה ומגן על הגוף .סומירה מרגישה נוח בתוך המעיל כשהיא לא חשופה היא מיסתורית .אני רציתי להוסיף לתחושת המיסתורין בכך שאחסיר ואבטל חלק עיקרי במעיל . בזמן שקראתי את הספר הרגשתי שסומירה נחשפת לקורא או יותר נכון פותחת דלת לעולמה. וזו החשיפה שרציתי ליצור במעיל . חשיפה לשיכבה התחתונה. שהיא רכה יותר ונשית יותר (טוניקת סריג בצבע בז' בהיר). בנוסף ההחסרה היא פעולה לא צפויה -דבר שהזכיר לי את מהלכיה של סומירה לאורך הסיפור.

מערכת מס' 4

*בגד גוף- עשוי מבד משי מעורבב עם ליקרה דבר שמאפשר מעט מתיחה ואלסטיות. אלמנט הכיווצים ב-CENTR FRONT יוצר אפקט רך עדין ונשי. מעליו *אוברול חצאית. בד רב יוצר קפלים עמוקים ( קצת כמו קיפלי עוגב) .אלא נוצרים עלי תפיסות ברצועה מרכזית בcenter front ו- center back. המראה שנוצר הוא בסיס צמוד וקרוב לצללית הגוף הנשית , ומעליו פריט כבד יותר שמטשטש את קווי הגוף ומתרחק ממנו.

מערכת מס' 5

*שימלה- חלק עליון עם צווארון דק שמוארך עד מותן מקורית ועד חגורת החתך. כתפיים מודגשות מעט על ידי כריות . במרכז החלק השני והתחתון של השימלה נוספו צווארונים גדולים לא פרופורציונלים מבדים רכים וקלים עם שקיפות . חלק זה מזכיר לי עשן,שמאופיין עבורי במשחקי שקיפויות ותנועה זורמת .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה